گلستان

نگارستان ایران

گلستان

نگارستان ایران

هیلاری کلینتون : حمله به ایران، خاورمیانه را به آتش می کشاند

ایمیل افشا شده از هیلاری کلینتون: حمله اسرائیل به ایران مطمئناً پیش از رسیدن جنگنده‌های اسرائیلی به پایگاه خود، آتش یک جنگ منطقه‌ای را شعله‌ور می‌کند. چنین نبردی، به فرود هزاران موشک ایرانی بر سر اسرائیلی‌ها خواهد انجامید.


خبرگزاری قدس: سایت ویکی‌لیکس اطلاعات بخشی دیگر از ایمیل های هیلاری کلینتون را که اخیرا فاش شده است را منتشر کرد که در آن "سیدنی بلومنتال" از مشاور ارشد سابق وی هشدار داده است که هرگونه حمله نظامی رژیم صهیونیستی به ایران پیامدهای وخیم منطقه ای برای این رژیم دارد.  

بلومنتال چندی پیش و در اوج ادعای صهیونیست ها برای حمله نظامی به ایران گفته بود این کار آنها (صهیونیست ها)، بازی با آتش است و تبعاتی برای منطقه و همه دنیا خواهد داشت.

وی افزود: فرماندهان ارتش ترکیه در محافل خصوصی با حضور بلندپایه‌ترین مقامات دولتی، گفته‌اند که حمله اسرائیل به ایران مطمئناً پیش از رسیدن جنگنده‌های اسرائیلی به پایگاه خود، آتش یک جنگ منطقه‌ای را شعله‌ور می‌کند. چنین نبردی، به فرود هزاران موشک ایرانی بر سر اسرائیلی‌ها خواهد انجامید.

وی گفت: سران کشورهای اروپایی معتقدند که در صورت حمله اسرائیل به تأسیسات اتمی ایران، اوضاع اقتصاد جهانی را وخیم‌تر می‌شود و اسرائیل هم به عنوان مقصر آن شناخته خواهد شد.

موضوعات مرتبط: نظامی، سیاسی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.