به گزارش‌گروه ورزشی خبرگزاری‌ برنا، در روزهای‌ اخیر که اردوی قرمزها بدون مهدی‌طارمی برگزار می‌شود، علوان زاده در خط حمله قرار می گیرد تا هرچه زودتر برای مسابقات فصل جدید آماده و هماهنگ شود اما این دلیل نمی شود که نیاز پرسپولیس به پرکردن جای طارمی برطرف شده باشد.

اخبار ضدونقیضی در خصوص طارمی شنیده می شود. برخی اورا لژیونر‌می دانند و برخی هم ماندنی اما چیزی که مسلم است، بازشدن پرونده چند مهاجم سرشناس لیگ‌برتر روی میز قرمزهاست.

گفته می شود آن ها علاوه بر بررسی گزینه های مختلف، دو مهاجم را به صورت جدی زیر نظر دارند.

امیرارسلان مطهری، مهاجم تند و تیز نفت که به دلیل نفوذها و فرارهایش بی شباهت به طارمی نیست، گزینه مناسبی برای جایگزینی آقای گل فوتبال ایران به شمار می رود. علاقه منصوریان به مطهری در زمان سرمربیگری‌ نفت دلیل خوبی بود که او بازیکن استقلال شود اما در این دوسال هیچ خبری از توافق او و آبی ها دیده نشد تا اکنون قرمز شدنش را دور از دسترس نبینیم!

علاوه بر مهاجم نفت، نام آلویس نانگ هم به عنوان زوج منشا در خط آتش تیم‌برانکو مطرح است و با توجه به اینکه امسال خط هافبک تیم به خوبی تقویت شده، حضور مهاجم چارچوب شناس کامرونی در کنار منشا می تواند فصلی رویایی و پرگل را برای هواداران رقم بزند. اما شاید سن بالای او مانعی برای این‌ انتقال شود.

پدر طارمی‌اعلام کرده که پسرش نمی تواند در پرسپولیس بماند اما ممکن‌است مهدی مانند سال قبل دوباره از اروپا به سمت ایران بچرخد! با این تفاسیر باشگاه تهرانی باید ابتدا تکلیف طارمی را مشخص کند و بعد از آن جانشینان آقای گل را پای میز بنشاند و البته برای این کار هنوز هم زمان خوبی در اختیار دارد.