گلستان

نگارستان ایران

گلستان

نگارستان ایران

قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه توانسته توانمندی های داخلی را در عرصه جهانی به رخ بکشد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با میزان:
خبرگزاری میزان- احمد بخشایش گفت:ساخت پروژه های سخت و بزرگ، تخصص قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و احداث فازهای 15 و 16 پارس جنوبی در مدت دو سال، در راستای همین پروژه ها تعریف می شود.
قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه توانسته توانمندی های داخلی را در عرصه جهانی به رخ بکشداحمد بخشایش نماینده مردم اردستان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی میزان، با اشاره به افتتاح فازهای 15 و 16 پارس جنوبی که دیروز با حضور رئیس جمهور در عسلویه انجام شد اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در ساخت فازهای 15 و 16 پارس جنوبی به مثابه یک بخش خصوصی قدرتمند عمل کرد که توانست توانمندی های داخلی را در عرصه جهانی به رخ بکشد.

وی با بیان اینکه در تمام کشورهای دنیا ارتش وجه قدرت کشور محسوب می شود و مسئولیت حفظ نظم داخلی و خارجی کشور را بر عهده دارد عنوان کرد: هم اکنون که ایران با عنایت به عدم وجود هر گونه تنش در وضعیتی متوازن قرار دارد، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی باید همانگونه که اکنون عمل می کنند نیروهای نهادینه شده خود را در خدمت سازندگی کشور قرار دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تمجید از عملکرد قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در سرعت و دقت انجام پروژه ها گفت: اتکا به نیروهای داخلی مهمترین و پر اهمیت ترین وجه کار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء است که نام آن را در زمره شاخص ترین نهادهای سازندگی کشور قرار داده است.

بخشایش در پایان با بیان اینکه نمی توان فعالیت های سازندگی و اقتصادی سپاه را در جهت مخالف خصوصی سازی تعبیر کرد اذعان داشت: ساخت پروژه های سخت و بزرگ، تخصص قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و احداث فازهای 15 و 16 پارس جنوبی در مدت دو سال، در راستای همین پروژه ها تعریف می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.